followlah..

iKlaNNN

Sunday, May 24, 2015

hai sang hati.....

hari ni.... pukul 10.30 dpt panggilan dr klinik... " halooo.. staffnurse aku call... weh..ko tak keje ke ari ni....??? alamakkk... aku tak teringat pon hadoi...cepat2 mandi n pakai baju g keje.. da la masa tu tgh sedap tido... ye la...hari ni ahad.... org semua cuti... aku lak kene keje... terlambat la sudah......
semalam xleh tido... entah pa mende la yang duk bermain di fikiran aku.... macam2 benda... tp.. hidup kene teruskan... dan aku cuba untuk jadi yang terbaik... better than yesterday... but some time... ade jugak terbabas... katenye ore kelate..gelecoh masuk rok... atau bahasa melayunya..terbabas masuk semak.. ni kira macam kiasan la.... hati ni sebenarnya tengah bersedih.... tp... cuba untuk kuat.... sedih sebab ape...?? adela... biasa la..manusia..Allah kurniakan perasaan sedih,gembira,takut....

No comments:

PutRa peNyu

nape sy cipta blog ni...entah la.. sy pun tak tahu..saje boring2..hehehe.. kepada sume pembaca harap layanzz jee ekk..hehehe



Gratisan Musik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search This Blog