followlah..

iKlaNNN

Sunday, May 24, 2015

andai....

andai...ditakdirkan esok tiada lagi kembaraku...
andai...ditakdirkan esok tiada lagi senyuman ku.....
andai...ditakdirkan esok tiada lagi bayangku.....
andai... ditakdirkan esok aku hanya tinggal sebuah nama...

jangan pernah dilupakan... disaat aku sepi...
kau hadir menemani sepi ku...
tika aku mengalir air mataku...
kau mengusap membelai wajahku...
kau kekuatan ku...kau semangatku...

tiada apa yang aku ingin kan...
hanyalah secebis kasih sayangmu..
tiada apa yang aku ingin kan..
hanya sedikit  rasa hormat...

ya.. aku tahu..aku bukan ..
seorang lelaki yang sempurna...
aku bukan seorang lelaki...
yang memiliki segala galanya...
tapi..aku punyai hati ...
yang tulus mencintaimu
sebuah hati yang terlalu bersabar untukmu...
sebuah hati yang sangat setia bersamamu...
sebuah hati yang  menerima mu seadanya...

sayang ku...
akan aku cuba sedaya upayaku...
mempertahan kan cinta ini...
akan aku cuba kuat melindungi mu...
akan aku cuba setia hanya padamu....
kerna aku adalah seorang suami....

No comments:

PutRa peNyu

nape sy cipta blog ni...entah la.. sy pun tak tahu..saje boring2..hehehe.. kepada sume pembaca harap layanzz jee ekk..hehehe



Gratisan Musik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Search This Blog